Toimitusehdot


Noudatamme Suomen kuluttajansuojalakia. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24 %. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja maksuehtoja.

 

Toimitustapa ja –aika


Tuotteiden toimitus tapahtuu postitse. Tuotteiden hintaan lisätään posti ja toimituskulut 5,50 euroa. Tuotteet toimitetaan pääasiassa kirjepostina suoraan kotiin. Isot tuotteet, kuten kengät ja kakkukoristeet, toimitetaan postipakettina, jolloin toimitukset tulee itse noutaa postista. Yli 50 euron tilaukset ilman postikuluja! Toteutuneen kaupan arvo tulee olla yli 50 euroa jotta tämä tarjous on käytettävissä, mikäli tuotteita palautetaan ja kaupan summa jää näin alle 50 euron, lisätään postikulut toimitukseen. Tuotevaihdoista ja lunastamattomista pakettilähetyksistä perimme asiakkaalta kaikki toteutuneet postikulut.

Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Suurin osa tuotteistamme on heti valmis toimitettavaksi. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika 1-4 vrk. Huomioithan että varastotilanteemme muuttuu nopeasti joten mikäli ehdottomasti haluat jonkun tuotteen kannattaa se tilata nopeasti ennenkuin loppuu. Voi olla ettei kyseistä mallia enää saada valikoimaan.

Toimitusmyynti tuotteiden toimitusaika on noin 14 arkipäivää. Tuotteen pidempi toimitusaika on mainittu tuotteen kohdalla. Suosittelemme toimitusmyyntituotteiden maksamista Suomen Verkkomaksut palvelulla tai Klarna-laskulla. Maksettaessa tilisiirrolla toivomme kuittikopion toimittamista sähköpostilla (juhla@ninka.fi), jotta voimme pysyä luvatussa toimitusajassa.

On kuitenkin hyvä huomioida että meistä johtumattomia viivästyksiä saattaa tulla esimerkiksi postin toimituksissa.

Hää-ja juhlapuvuissa toimitusaika saattaa olla pidempi, noin 3-13 viikkoa. Jotta voimme paremmin palvella asiakkaitamme pidämme pientä varastoa myös hääpuvuista. On kuitenkin mahdotonta varastoida kaikkia värejä ja kokoja, joten mikäli hääpukua ei ole varastossamme, tilaamme sen valmistajalta jolloin toimitusaika on normaalisti noin 3-4 vkoa. Mikäli pukua ei ole valmistajan varastossa, se teetetään ja tuolloin toimitusaika on noin 13 vkoa. Hää-ja juhlapukujen kokoja, sovitus- ja toimitusaikoja voit tiedustella asiakaspalvelustamme 050 4420626 tai juhla@ninka.fi, asiakaspalvelumme palvelee aina! Jos jostain syystä et sattuisi tavoittamaan meitä, jättäthän soittopyynnön, vastaamme vuorokauden kuluessa.

Toimituskulut


Posti- ja toimituskulut 5,50 euroa

Yli 50 euron tilaukset ilman postikuluja! Toteutuneen kaupan arvo tulee olla yli 50 euroa jotta tämä tarjous on käytettävissä, mikäli tuotteita palautetaan ja kaupan summa jää näin alle 50 euron, lisätään postikulut toimitukseen. Tuotevaihdoista ja lunastamattomista pakettilähetyksistä perimme asiakkaalta kaikki toteutuneet postikulut.

 

Nouto


Tarjoamme asiakkaillemme myös mahdollisuutta noutaa tuotteet  suoraan varastoltamme Lohjalta. Verkkokauppamme toimii kotimme yhteydessä joten sopiva noutoaika täytyy aina sopia etukäteen. Jos valitsit toimitustavaksi noudon, ole hyvä ja ota yhteyttä sopiaksesi sopivan noutoajan:

 

  • sähköposti: juhla@ninka.fi
  • puhelin: 050 4420626
  • Osoite: Kievarintie 23, 08700 Lohja


Maksutavat


Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken, luottokortit, collector lasku- ja osamaksupalvelu, everyday verkkomaksu sekä Paypal.

Verkkopankki, luottokorttimaksuissa sekä collector maksupalvelussa maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Ninka Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. 

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Collector

Laskutus- ja osamaksupalvelun toteuttaa Collector.

 

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collectorin kanssa, joka on Collector Credit AB:n laskupalvelu. Maksutapa mahdollinen enimmillään 1000€ ostoissa.

 

Kun valitsette maksutavaksi Collector Lasku/Osamaksun, niin tulette saamaan tilatut tuotteet kotiinne ennen niiden maksamista. Voitte maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksunne pienempiin eriin.

 

Lasku erääntyy tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta Teillä voi olla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

 

Kun valitsette laskulla tai osamaksulla maksamisen, voitte tilata ainoastaan vakituiseen osoitteeseenne ja Teidän pitää olla täyttänyt 20 vuotta tilauksen yhteydessä.

 

Laskun saadessanne voitte valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla vähimmäissumman, joka ilmenee laskustanne. Osamaksun korko on 1,6% kuukaudessa, mikä vastaa 19,20% nimellistä vuosikorkoa. Osamaksulla maksettaessa veloitetaan lisäksi tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa.

 

Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6% kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

 

Saatte täydelliset ehdot Collector Lasku/Osamaksusta seuraavista linkeistä:

 

Tarkemman palvelukuvauksen löydät http://commerce.collector.se/fi/YKSITYISILLE-/Maksa-laskulla/.

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf.

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf.


EVERYDAY VERKKOMAKSU

 

Miksi Everyday-verkkomaksu?

 

Everyday-verkkomaksu - 45 vuorokautta täysin kulutonta maksuaikaa  


Everyday-verkkomaksu on täysin riskitön maksuväline. Saat tuotteen kotiisi ja ehdit tutustumaan siihen ennen maksamista. Käyttäessäsi Everyday-verkkomaksua saat keskimäärin 45 vuorokautta täysin kulutonta maksuaikaa ostoksellesi.


Everyday-verkkomaksulla voit maksaa jo 5000 verkkokaupassa ja määrä kasvaa jatkuvasti. Voit maksaa ostoksesi täysin kuluttomasti laskulla seuraavan kuun lopussa tai halutessasi hyödyntää osamaksuvaihtoehtoa.


Käyttäessäsi Everyday-verkkomaksua, saat myös Everyday-joustoluoton käyttöösi, joka tarjoaa heti vapaaseen käyttöösi jopa 1000 €:n luottorajan, ilman kiinteää vuosimaksua tai muita piilokuluja. Se on täysin ilmaista ja maksat ainoastaan luoton käytöstä. Voit nostaa luotosta haluamiasi summia tilillesi tai ostaa sillä verkkokaupoissa. Tutustu joustavaan Everyday-joustoluottoon.  


Hyödyt kuluttajalle:

  • Everyday-verkkomaksulla ostaminen on täysin riskitöntä.
    Saat tuotteen kotiisi ja ehdit tutustumaan siihen ennen maksamista
  • Keskimäärin 45 vuorokautta kulutonta maksuaikaa.
    Tässä kuussa tehdyt ostot laskutetaan ensi kuun lopussa.
  • Laskulla maksu on asiakkaalle täysin kulutonta.
    Mikäli ostos maksetaan kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä, todellinen vuosikorko on 0 %.

Maksaminen on todella helppoa


  1. Valitse Everyday maksuvaihtoehdoksi
  2. Tunnistaudu verkkopankkitunnuksillasi
  3. Hyväksy maksu

Maksu osamaksulla


Jos haluat maksaa osamaksulla, on minimilyhennys 1/3 laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20€. Minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuun laskuun kuukausikorkoa 10 %.



Paypal

Miten PayPal-maksuvälitys toimii? Varmista, että olet suojatussa Internet-yhteydessä PayPaliin (osoite alkaa kirjaimilla https). Avaa PayPal- tili (sign up for an account). Tilin avaaminen on ilmainen eikä sen ylläpidosta veloiteta mitään. Tilin avaamista varten tarvitset sähköpostiosoitteen, joka samalla toimii sisäänkirjautumistunnuksena. Ilmoita sähköpostiosoitteeksi oma virallinen ja toimiva osoitteesi, sillä kaikki yhteydenpito hoidetaan tällä osoitteella. Osoitteen voit itse myöhemmin vaihtaa tilin ylläpidossa. Ilmoita luottokorttisi numero sekä nimesi ja osoitteesi tilinavauksen yhteydessä. Varmista luottokorttisi (verify account). Tällä toimenpiteellä varmistetaan, että kortti on todella sinun ja että juuri sinä olet ilmoittanut kortin PayPalille. Tässä vaiheessa kortiltasi veloitetaan noin 2 euron maksu, jonka saat takaisin, kun olet saattanut luottokorttisi varmennuksen loppuun. Tarkista luottokorttisi tapahtuma. Muutaman päivän kuluessa luottokorttisi tiliotteessa näkyy PayPalin veloitus. Veloituksen yhteydessä on mainittu nelinumeroinen jäsennumero, jolla varmistat luottokorttisi PayPal-palvelussa (complete account verification). Kahden euron maksu palautetaan PayPal-tilillesi. Sinun ei tarvitse siirtää rahaa tilillesi vielä tässä vaiheessa. 

Huolehdi tiliisi liittyvästä käyttäjätunnuksesta ja salasanasta hyvin, sillä ne ovat avaimia tilisi käyttämiseen. Pääsääntö on, että nämä tiedot tulisi säilyttää yhtä huolellisesti kuin pankkikortin tunnuslukuakin. 

Vallitse maksutavaksi PayPal Ninka.fi verkkokaupassa. Maksaessasi ostokset, veloittaa myyjä PayPal-tiliäsi. Jos tililläsi ei ole rahaa, veloittaa PayPal puolestaan luottokorttiasi. Maksat ostokset lopulta normaalilla suomalaisella luottokorttilaskullasi. Myyjä ei saa tietää luottokorttisi numeroa ja saa ainoastaan maksusuorituksen PayPalilta. Ostaminen on turvallista, sillä luottokorttisi tiedot ovat vain yhdessä paikassa, vaikka ostaisitkin useista eri kaupoista. 

Palautus- ja vaihto-oikeus

 

Jos tuote ei ole sopiva, voit toki palauttaa sen. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön. Ensisijaisesti pyrimme vaihtamaan tuotteen sopivaan. Asiakas vastaa palutuksen postikuluista.

Tuotteillamme on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Tämän ajan ylimeneviä palautuksia ei oteta vastaan. Tuotteiden vastaanottopäivää ei lasketa kaupan peruuttamisaikaan. HUOM! Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautusta (juhla@ninka.fi). Ilmoittamatta lähetettyjä palautuksia ei käsitellä. Ninka Oy:llä ei ole asiakaspalautussopimusta postin kanssa. Palautus tulee lähettää postin edullisimman taksan mukaisesti(2.luokka) palautusosoitteeseen: 

Ninka Oy

Ruispellontie 8

08700 LOHJA

  • Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä palautuskuluja 20 euroaMaksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, lähettämisen, käsittelyn ja pakkaamisen todellisia kustannuksia. Jos haluat perua tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, on sinun noudettava paketti postitoimipaikastasi ja lähetettävä se takaisin meille.


Pakkaa palautus huolellisesti jotta se ei vaurioidu postissa. Palautukseen voit käyttää samaa kuplamuovikuorta tai laatikkoa jossa olet tuotteen vastaanottanut. Liitä lähetykseen mukaan tilinumerosi johon palautus osoitetaan. Vaihtoehtoisesti voit lähettää tilinumeron sähköpostitse asiakaspalveluumme ja säilyttää kuitti ja/tai pakettikortti palautuksestasi. Jos palautus häviää postin kuljetuksessa voi asiakas hakea hyvitystä ainoastaan postin kuittia vastaan. Emme lunasta maksamattomia palautuslähetyksiä. Asiakas vastaa palautuksen aiheuttamista postikuluista.

Mittatilaustuotteet on tehty asiakkaalle erikoistilauksena, joten palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita. Tällaisia ovat mm. mittatilauspuvut ja asiakkaan toiveen mukaan värjätyt tuotteet sekä tilauksesta toiveiden mukaan valmistetut uniikkikorut. Palautettavan tuotteen tulee aina olla alkuperäispakkauksessaan, ehjä ja myyntikelpoinen. Palautusoikeutta ei ole mikäli tuotetta on käsitelty niin, että se ei enää ole myyntikelpoinen. Otathan huomioon että emme vastaanota sovituksessa likaantuneita kenkiä tai pukuja. Suojaa lattia esim. lakanalla sovituksen yhteydessä ja käytä sovitushuivia meikkitahrojen välttämiseksi. Hygieniasyistä hiuskoruja ei myöskään ole suositeltavaa sovittaa ilman suojamuoviaan.

Hygieniasyistä korvakoruja, alushousu- ja sukkatuotteita ei voi palauttaa. Tämä koskee myös korusettien mukana olevia korvakoruja. 

Mikäli olet epävarma hiuskorun valinnassa konsultoimme mielellämme kun lähtetät meille kuvan puvustasi ja kampauksesta. Tuotteisiin voi myös tutustua toimipisteessämme Lohjalla ajanvarauksella jossa useista koruista on myös sovitettavat mallikappaleet nähtävillä. 

HUOM! Mittatilaustöiden tilaukset ovat sitovia, eli tilausta ei voi perua tai palauttaa kun tuote on valmistettu mittojen mukaan. Mikäli sattuisi kuitenkin muuttamaan mieltään halutun lopputuloksen suhteen, voidaan mittatilaustöihin tehdä muutoksia. 

Tuotteiden virheistä huomauttaminen/ Reklamaatio

Tarkasta laadunvalvonnastamme huolimatta saattaa silloin tällöin tuotteessa ilmetä jokin virhe. Mikäli havaitset tuotteessamme virheen, ota välittömästi ja aina ennen tuotteen käyttöönottoa yhteyttä asiakaspalveluumme (juhla@ninka.fi). Älä lähetä tuotetta takaisin ennen yhteydenottoa. Kaikki tuotteet tarkistetaan ennen asiakkaalle toimittamista ja tuotteen tulee olla myös palautettaessa siinä kunnossa kuin se oli lähetettäessä. Pyrimme ensisijaisesti korvaamaan virheellisen tuotteen uudella, mutta mikäli uutta tai vastaavaa tuotetta ei ole toimitettavissa, palautamme rahat 14 vrk:n sisällä reklamaation vastaanottamisesta.

Tuotevastuu

 

Ninka Oy ei vastaa käyttöohjeiden vastaisesta tuotteiden käyttämisestä eikä huolimattomuudesta aiheutuvista välittömistä eikä välillisistä vahingoista.

Kaupanpäälliset ja bonuslahjat

 

Mikäli kaupanpäällisiin tai bonuslahjoihin sisältyy kaupan ehtoja, esim. tietyn ostosumman täyttymistä, kaupanpäälliset lähetetään automaattisesti tilauksen mukana ehtojen täytyttyä. Mikäli kaikki tai osa tuotteista palautuu ja kaupan ehdot eivät näin ollen täyty myös kaupanpäälliset ja bonuslahjat tulee palauttaa tai vaihtoehtoisesti veloitetaan asiakkaalta. Mikäli tilaat useampia tuotteitta joista osa palautuu ja lopullinen ostosten summa jää alle toimituskuluton rajan ( 30 eur ), toimituskulut ( 4,50 eur ) lisätään loppusummaan.

Tietosuoja/ henkilötiedot

 

Käytämme asiakkaan henkilötietoja ainoastaan asiakassuhteiden hallinnoimiseen. Emme luovuta asiakkaan henkilötietoja missään tilanteissa ulkopuolisille.

Force Majure

 

Ninka Oy on vapautettu suorittamasta näiden ehtojen mukaisia laiminlyönnistä johtuvia velvoitteita, mikäli laiminlyönti aiheutuu force majure –tyyppisestä tilanteesta, kuten esimerkiksi tulipalo, tulva, sabotaasi tai suurta haittaa aihetuttava onnettomuus tai työmarkkinaristiriita.

 

Legal Notice

 

Ninka Oy:n osoitteessa ninka.fi ja ihanathaat.com sijaitseviin www-sivuihin sovelletaan näitä edellä mainittuja käyttöehtoja. Ninka.fi ja Ihanathaat.com sivut on suojattu tekijänoikeuslailla ja kansainvälisen sopimuksen mukaisesti. Sivuilla esiintyvien kuvien ja muun materiaalin kopiointi ja edelleen julkaiseminen on kielletty ilman valmistajan lupaa. Ninka Oy voi muuttaa sivuja tai estää niiden käytön oman harkintansa mukaan. Ninka Oy ei vastaa sivuillaan sijaitsevien linkkien kautta saatavilla olevista muista sivustoista tai niiden tiedoista.