





Kampaustaituri ja
Lux Groupin omistaja Maryanne Lavastre kertoo suunnittelutyöstä ja kuvauskampauksista:
Mainoskuviin tehdyt kampaukset on rakennettu ajan hengen mukaan, poimien nyt pinnallaolevaa boho -vaikutetta ja lisäämällä siihen aavistuksen klassisempaa otetta. Kampaukset mietin korujen ja asujen pohjalta, aivan kuten oikeassakin työssäni kampaajana haen vaikutteita koko lookista saadakseni nivottua kokonaisuudesta täydellisen. Kampaus on koko ilmeen kruunu. Sen avulla saa tehtyä todella suuria asioita, ja jo pienellä osion siirrolla on suuri merkitys kun mietitään kasvojen parhaiden puolien korostamista.
Rennot niskapainotteiset nutturat ja osittain auki jätetyt kiharakampaukset on tällä hetkellä se mitä eniten pyydetään. Myös lettiä saa olla lähes jokaisella, enkä usko että tämä trendi tulee väistymään vielä pitkään aikaan. Leteillä saa tehtyä kampauksesta tyttömäisemmän ja rennomman, ja käyttäähän maailmankuulu kampausguru Patrick Cameronkin luomuksissaan lähes poikkeuksetta lettejä.
Kuvissa on käytetty suomalaisen koruvalmistajan
Ninkan koruja, tänä vuonna 10-vuotta täyttävän
Zazabellan hääpukuja ja kukkakauppa
Broncon kukkia. Kuvaajana
Kuvakas Arto Arvilahti. Meikki ja hiukset Maryanne Lux Group. Tuotteet
Sebastian Professional ja
Wella Professional. Mallit Serina Anton (Fashion team) ja Jenni Laitila.